Szállítási, fizetési és teljesítési feltételek
Szállítási és fizetési feltételeink kizárólag a Magyarország területére történő kiszállításra vonatkoznak. A Webáruház a termék futárnak történő átadásáról minden esetben e-mailt küld a vásárlónak.
MPL – MAGYAR POSTA:
A szállítás várható időpontja a termék(ek) futárnak történő átadásától számított legfeljebb 3 munkanap.
FIZETÉSI LEHETŐSÉGEK:
Előre utalás vagy banki befizetés (HAMAROSAN): Fizetés közvetlenül a bankszámlánkra. Közleményként, kérjük tüntesse fel rendelése azonosítóját! Ebben az esetben a vásárló a megrendelt termékek árát, azok kiszállítását, illetve átvételét megelőzően fizeti meg a banki átutalás útján. Utalás és bankfiókban történő befizetés esetén a megrendeléstől számítva 5 munkanapon belül kell a megrendelés értékének beérkeznie bankszámlánkra, különben a rendelés törlődik. Az utaláshoz szükséges adatokat a rendelés visszaigazolásakor küldött email tartalmazza, regisztrált felhasználók a ”FIÓKOM” feliratra kattintva, beléphetnek saját fiókjukba, ahol “Rendelések” menüpont alatt is megtalálhatóak. A rendelés feldolgozása és kiszállítása az összeg beérkezését követően történik. Az összeg bankszámlánkra történő beérkezéséről e-mailben értesítést küldünk, ezután kezdjük el rendelése feldolgozását. Raktáron nem lévő termékek esetén csak ezen fizetési mód választható ki, amennyiben a megrendelés összege meghaladja a 100.000 Ft-ot!
Utánvétes fizetés készpénzben: Fizetés átvételkor a kézbesítőnek történik. Amennyiben az áru ellenértékét és a szállítás díját a vásárló a kézbesítőnek nem fizeti ki, a kiszállítás sikertelennek minősül. A sikertelen kiszállítás költségei – amennyiben a kiszállítás a vásárlónak felróható okból hiúsult meg – a vásárlót terhelik. A újabb kiszállításra kizárólag az áru ellenértékének és a sikertelen kiszállítás költségeinek előre történő átutalása esetén kerül sor. Amennyiben ez nem történik meg, a szolgáltató a szerződéstől elállhat, ezen kívül pedig a vásárló a következő vásárlások alkalmával csak előre utalással tud majd fizetni.
SZÁLLÍTÁSI DÍJAK:
A szállítás díja a választott fizetési módtól és az átvétel helyétől függően az alábbiak szerint alakul.
MPL – 3.000Ft
50.000 Ft feletti megrendelés esetén a kiszállítás ingyenes.
Szállítási, fizetési és teljesítési feltételek
Szállítási és fizetési feltételeink kizárólag a Magyarország területére történő kiszállításra vonatkoznak. A Webáruház a termék futárnak történő átadásáról minden esetben e-mailt küld a vásárlónak.
MPL – MAGYAR POSTA:
A szállítás várható időpontja a termék(ek) futárnak történő átadásától számított legfeljebb 3 munkanap.
FIZETÉSI LEHETŐSÉGEK:
Előre utalás vagy banki befizetés (HAMAROSAN): Fizetés közvetlenül a bankszámlánkra. Közleményként, kérjük tüntesd fel a rendelés azonosítóját! Ebben az esetben a vásárló a megrendelt termékek árát és a szállítási költséget az átvételt megelőzően fizeti meg banki átutalás útján. Utalás és bankfiókban történő befizetés esetén a megrendeléstől számított 5 munkanapon belül kell a megrendelés értékének beérkeznie bankszámlánkra, különben a rendelés törlődik. Az utaláshoz szükséges adatokat a rendelés visszaigazolásakor küldött email tartalmazza. A regisztrált felhasználók a ”FIÓKOM” feliratra kattintva, beléphetnek saját fiókjukba, ahol a “Rendelések” menüpont alatt is megtalálhatják az utaláshoz szükséges adatokat. A rendelés feldolgozása és kiszállítása az összeg beérkezését követően történik. Az összeg bankszámlánkra történő beérkezéséről e-mailben értesítést küldünk, ezután kezdjük el a rendelés feldolgozását. Raktáron nem lévő termékek esetén csak ezen fizetési mód választható ki, amennyiben a megrendelés összege meghaladja a 100.000 Ft-ot!
Utánvétes fizetés készpénzben: Fizetés átvételkor a kézbesítőnek történik. Amennyiben az áru ellenértékét és a szállítás díját a vásárló a kézbesítőnek nem fizeti ki, a kiszállítás sikertelennek minősül. A sikertelen kiszállítás költségei – amennyiben a kiszállítás a vásárlónak felróható okból hiúsult meg – a vásárlót terhelik. A újabb kiszállításra kizárólag az áru ellenértékének és a sikertelen kiszállítás költségeinek előre történő átutalása esetén kerül sor. Amennyiben ez nem történik meg, a szolgáltató a szerződéstől elállhat, ezen kívül pedig a vásárló a következő vásárlások alkalmával csak előre utalással tud majd fizetni.
SZÁLLÍTÁSI DÍJAK:
A szállítás díja a választott fizetési módtól és az átvétel helyétől függően az alábbiak szerint alakul.
MPL – 3.000Ft
50.000 Ft feletti megrendelés esetén a kiszállítás ingyenes.
Szállítási, fizetési és teljesítési feltételek
Szállítási és fizetési feltételeink kizárólag a Magyarország területére történő kiszállításra vonatkoznak. A Webáruház a termék futárnak történő átadásáról minden esetben e-mailt küld a vásárlónak.
MPL – MAGYAR POSTA:
A szállítás várható időpontja a termék(ek) futárnak történő átadásától számított legfeljebb 3 munkanap.
FIZETÉSI LEHETŐSÉGEK:
Előre utalás vagy banki befizetés (HAMAROSAN): Fizetés közvetlenül a bankszámlánkra. Közleményként, kérjük tüntesd fel a rendelés azonosítóját! Ebben az esetben a vásárló a megrendelt termékek árát és a szállítási költséget az átvételt megelőzően fizeti meg banki átutalás útján. Utalás és bankfiókban történő befizetés esetén a megrendeléstől számított 5 munkanapon belül kell a megrendelés értékének beérkeznie bankszámlánkra, különben a rendelés törlődik. Az utaláshoz szükséges adatokat a rendelés visszaigazolásakor küldött email tartalmazza. A regisztrált felhasználók a ”FIÓKOM” feliratra kattintva, beléphetnek saját fiókjukba, ahol a “Rendelések” menüpont alatt is megtalálhatják az utaláshoz szükséges adatokat. A rendelés feldolgozása és kiszállítása az összeg beérkezését követően történik. Az összeg bankszámlánkra történő beérkezéséről e-mailben értesítést küldünk, ezután kezdjük el a rendelés feldolgozását. Raktáron nem lévő termékek esetén csak ezen fizetési mód választható ki, amennyiben a megrendelés összege meghaladja a 100.000 Ft-ot!
Utánvétes fizetés készpénzben: Fizetés átvételkor a kézbesítőnek történik. Amennyiben az áru ellenértékét és a szállítás díját a vásárló a kézbesítőnek nem fizeti ki, a kiszállítás sikertelennek minősül. A sikertelen kiszállítás költségei – amennyiben a kiszállítás a vásárlónak felróható okból hiúsult meg – a vásárlót terhelik. A újabb kiszállításra kizárólag az áru ellenértékének és a sikertelen kiszállítás költségeinek előre történő átutalása esetén kerül sor. Amennyiben ez nem történik meg, a szolgáltató a szerződéstől elállhat, ezen kívül pedig a vásárló a következő vásárlások alkalmával csak előre utalással tud majd fizetni.
SZÁLLÍTÁSI DÍJAK:
A szállítás díja a választott fizetési módtól és az átvétel helyétől függően az alábbiak szerint alakul.
MPL – 3.000Ft
50.000 Ft feletti megrendelés esetén a kiszállítás ingyenes.