Szállítási, fizetési és teljesítési feltételek

Szállítási és fizetési feltételeink kizárólag a Magyarország területére történő kiszállításra vonatkoznak. A Webáruház a termék futárnak történő átadásáról minden esetben e-mailt küld a vásárlónak.

MPL – MAGYAR POSTA:

A  szállítás  várható  időpontja  a  termék(ek)  futárnak  történő  átadásától  számított  legfeljebb 3  munkanap.

FIZETÉSI LEHETŐSÉGEK:

Előre utalás vagy banki befizetés (HAMAROSAN): Fizetés közvetlenül a bankszámlánkra. Közleményként, kérjük tüntesse fel rendelése  azonosítóját!  Ebben  az  esetben  a  vásárló  a  megrendelt  termékek  árát,  azok  kiszállítását,  illetve átvételét   megelőzően   fizeti   meg  a  banki átutalás útján. Utalás és bankfiókban történő befizetés esetén a megrendeléstől számítva 5 munkanapon belül kell a megrendelés értékének beérkeznie bankszámlánkra, különben a rendelés törlődik. Az   utaláshoz   szükséges   adatokat   a   rendelés   visszaigazolásakor   küldött   email   tartalmazza,   regisztrált felhasználók a ”FIÓKOM” feliratra kattintva, beléphetnek saját fiókjukba, ahol “Rendelések” menüpont alatt is megtalálhatóak. A rendelés feldolgozása  és kiszállítása az összeg beérkezését követően történik. Az összeg bankszámlánkra   történő   beérkezéséről   e-mailben   értesítést   küldünk,   ezután   kezdjük   el   rendelése feldolgozását.  Raktáron  nem  lévő  termékek  esetén  csak  ezen  fizetési  mód  választható  ki,  amennyiben  a megrendelés összege meghaladja a 100.000 Ft-ot!

Utánvétes fizetés készpénzben: Fizetés átvételkor a kézbesítőnek történik. Amennyiben az áru ellenértékét és a szállítás díját a vásárló a kézbesítőnek nem fizeti ki, a kiszállítás sikertelennek minősül. A sikertelen kiszállítás költségei – amennyiben a kiszállítás a vásárlónak felróható okból hiúsult meg – a vásárlót terhelik. A újabb kiszállításra kizárólag az áru ellenértékének és a sikertelen kiszállítás költségeinek előre történő átutalása esetén kerül sor. Amennyiben ez nem történik meg, a szolgáltató a szerződéstől elállhat, ezen kívül pedig a vásárló a következő vásárlások alkalmával csak előre utalással tud majd fizetni.

SZÁLLÍTÁSI DÍJAK:

A  szállítás díja a választott fizetési módtól és az átvétel helyétől függően az alábbiak szerint alakul.

MPL – 2.000Ft

Szállítási, fizetési és teljesítési feltételek

Szállítási és fizetési feltételeink kizárólag a Magyarország területére történő kiszállításra vonatkoznak. A Webáruház a termék futárnak történő átadásáról minden esetben e-mailt küld a vásárlónak.

MPL – MAGYAR POSTA:

A  szállítás  várható  időpontja  a  termék(ek)  futárnak  történő  átadásától  számított  legfeljebb 3  munkanap.

FIZETÉSI LEHETŐSÉGEK:

Előre utalás vagy banki befizetés (HAMAROSAN): Fizetés közvetlenül a bankszámlánkra. Közleményként, kérjük tüntesd fel a rendelés  azonosítóját!  Ebben az esetben a vásárló a megrendelt termékek árát és a szállítási költséget az átvételt megelőzően fizeti meg banki átutalás útján. Utalás és bankfiókban történő befizetés esetén a megrendeléstől számított 5 munkanapon belül kell a megrendelés értékének beérkeznie bankszámlánkra, különben a rendelés törlődik. Az utaláshoz szükséges adatokat a rendelés visszaigazolásakor küldött email tartalmazza. A regisztrált felhasználók a ”FIÓKOM” feliratra kattintva, beléphetnek saját fiókjukba, ahol a “Rendelések” menüpont alatt is megtalálhatják az utaláshoz szükséges adatokat. A rendelés feldolgozása és kiszállítása az összeg beérkezését követően történik. Az összeg bankszámlánkra történő beérkezéséről e-mailben értesítést küldünk, ezután kezdjük el a rendelés feldolgozását.  Raktáron nem lévő termékek esetén csak ezen fizetési mód választható ki, amennyiben a megrendelés összege meghaladja a 100.000 Ft-ot!

Utánvétes fizetés készpénzben: Fizetés átvételkor a kézbesítőnek történik. Amennyiben az áru ellenértékét és a szállítás díját a vásárló a kézbesítőnek nem fizeti ki, a kiszállítás sikertelennek minősül. A sikertelen kiszállítás költségei – amennyiben a kiszállítás a vásárlónak felróható okból hiúsult meg – a vásárlót terhelik. A újabb kiszállításra kizárólag az áru ellenértékének és a sikertelen kiszállítás költségeinek előre történő átutalása esetén kerül sor. Amennyiben ez nem történik meg, a szolgáltató a szerződéstől elállhat, ezen kívül pedig a vásárló a következő vásárlások alkalmával csak előre utalással tud majd fizetni.

SZÁLLÍTÁSI DÍJAK:

A  szállítás díja a választott fizetési módtól és az átvétel helyétől függően az alábbiak szerint alakul.

MPL – 2.000Ft

Szállítási, fizetési és teljesítési feltételek

Szállítási és fizetési feltételeink kizárólag a Magyarország területére történő kiszállításra vonatkoznak. A Webáruház a termék futárnak történő átadásáról minden esetben e-mailt küld a vásárlónak.

MPL – MAGYAR POSTA:

A  szállítás  várható  időpontja  a  termék(ek)  futárnak  történő  átadásától  számított  legfeljebb 3  munkanap.

FIZETÉSI LEHETŐSÉGEK:

Előre utalás vagy banki befizetés (HAMAROSAN): Fizetés közvetlenül a bankszámlánkra. Közleményként, kérjük tüntesd fel a rendelés  azonosítóját!  Ebben az esetben a vásárló a megrendelt termékek árát és a szállítási költséget az átvételt megelőzően fizeti meg banki átutalás útján. Utalás és bankfiókban történő befizetés esetén a megrendeléstől számított 5 munkanapon belül kell a megrendelés értékének beérkeznie bankszámlánkra, különben a rendelés törlődik. Az utaláshoz szükséges adatokat a rendelés visszaigazolásakor küldött email tartalmazza. A regisztrált felhasználók a ”FIÓKOM” feliratra kattintva, beléphetnek saját fiókjukba, ahol a “Rendelések” menüpont alatt is megtalálhatják az utaláshoz szükséges adatokat. A rendelés feldolgozása és kiszállítása az összeg beérkezését követően történik. Az összeg bankszámlánkra történő beérkezéséről e-mailben értesítést küldünk, ezután kezdjük el a rendelés feldolgozását.  Raktáron nem lévő termékek esetén csak ezen fizetési mód választható ki, amennyiben a megrendelés összege meghaladja a 100.000 Ft-ot!

Utánvétes fizetés készpénzben: Fizetés átvételkor a kézbesítőnek történik. Amennyiben az áru ellenértékét és a szállítás díját a vásárló a kézbesítőnek nem fizeti ki, a kiszállítás sikertelennek minősül. A sikertelen kiszállítás költségei – amennyiben a kiszállítás a vásárlónak felróható okból hiúsult meg – a vásárlót terhelik. A újabb kiszállításra kizárólag az áru ellenértékének és a sikertelen kiszállítás költségeinek előre történő átutalása esetén kerül sor. Amennyiben ez nem történik meg, a szolgáltató a szerződéstől elállhat, ezen kívül pedig a vásárló a következő vásárlások alkalmával csak előre utalással tud majd fizetni.

SZÁLLÍTÁSI DÍJAK:

A  szállítás díja a választott fizetési módtól és az átvétel helyétől függően az alábbiak szerint alakul.

MPL – 2.000Ft