Kedves érdeklődő! Mielőtt felkeresed ügyfélszolgálatunkat, kérjük, tekintsd meg az alábbi kérdéseket.

Vásárlás előtti kérdések

Hogyan tudok rendelni?

Asztali számítógépről, okostelefonról vagy táblagépről is rendelhetsz webáruházunkból. Oldalunk egyszerű és gyors: rendelését könnyen, pár perc alatt leadhatod.

Kell regisztrálnom a vásárláshoz? Van valami előnye?

A vásárláshoz nem kötelező regisztrálni oldalunkra. Ha mégis szeretnél, a regisztráció vagy a pénztár oldalon találod a regisztráció lehetőségét.

A regisztráció gyors és könnyű, és számos előnye van:

  • Követheted rendeléseid állapotát.
  • Rendelésnél szállítási címed menti rendszerünk és automatikusan kitölti helyetted is.
  • Értékelheted a megvásárolt termékeket.
  • Egyszerűbb lesz a későbbi rendelések leadása.
  • Kedvenc termékek áttekintése és megosztása.

Ezen az oldalon tud regisztrálni, vagy ha már megtette, belépni fiókjába.

Hogyan szállítanak?

Jelenleg csak az MPL (Magyar Posta) szállítási lehetőséget tudjuk ajánlani.

Személyes átvételre van lehetőség telefonos egyeztetéssel hétköznap 8:30 – 16:00 között.
Telefon: +36 1 431 7600

A szállításról bővebb információkat olvashat ugyanezen az oldalon a lentebbi kérdéseknél, illetve ezen az oldalon.

Van vásárlási limit ?

Igen van. A minimális rendelési összeg 1000 Ft.

Az árak tartalmazzák az áfát?

IGEN. Minden termékünk tartalmazza az általános fogalmi adót.

Kapok számlát a vásárlásról?

Igen. Minden vásárlásról elektronikus áfás számlát állítunk ki, amelyet e-mailben küldünk. Digitális számla esetén is fontos, hogy valós és működő e-mail címet adj meg a rendelés leadásakor.

Van a termékekre jótállás?

Igen, a Midl fűszerüzem felelősséget vállal az összes saját termékére.
Ha a termék minőségével van reklamációja akkor keressen minket emailen (webshop@midl.hu) és felvesszük önnel a kapcsolatot.

A termékek rendelkeznek HACCP tanúsítvánnyal !  Bővebben az ÁSZF-ben, az adott termék oldalán, vagy elérhetőségeink egyikén tájékozódhatsz erről.

Ha megveszek valamit, de mégsem kérem, visszaveszik?

Igen. Indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól, a termék átvételétől számított harminc napon belül.

  • Ilyenkor a termék visszaküldésének költsége a vásárlót terheli.
  • Amint visszakaptuk a sértetlen terméket, visszautaljuk az árát egy, a  vásárló által választott bankszámlára.
  • Ha a termék nem sértetlen, hanem használt, akkor a visszajáró összegből jogosultak vagyunk levonni a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenést.

A részleteket lásd az elállási tájékoztatóban, és webáruházunk ÁSZF-jében (ugrás az ÁSZF-re).

Honnan fogom tudni, hogy hol tart a rendelésem?

Amikor megkaptuk és feldolgoztuk a rendelést Emailben fogunk értesíteni és ezt követően 3-4 munkanapon belül érkezik meg a rendelt termék.

Ha a kiszállítás eltér, a rendelést követő 36 órán belül emailben vagy a megadott telefon számon értesítjük.

Mire érdemes még figyelnem a rendelés leadásakor?

Ahhoz, hogy gyorsan és problémamentesen kézbesítsük rendelésed, pontos adatokra van szükségünk. Nagyon fontos, hogy olyan e‑mail címet és telefonszámot írj be a rendelés leadásakor, amin elérhetünk téged.

Ha a rendelési név vagy cím hibás, a rendelés késhet vagy meghiúsulhat. Felhívjuk szíves figyelmedet arra, hogy általában nem telefonon, hanem e‑mailben jelezzük a rendeléssel kapcsolatos fejleményeket.

Szállítással és átvétellel kapcsolatos kérdések

Nem vagyok egész nap az átvétel helyén. Mit tegyek?

A futárszolgálat munkaidőben, 8:00-tól 17:00-ig kézbesít. Ha csak egy adott időpontban tudod átvenni a csomagot vagy ha szeretnél kérni telefonos értesítést a futár érkezéséről, ezt mindenképpen jelezd a rendelés leadásakor, a „Megjegyzés” rubrikában.
Személyes átvételre is van lehetőség nálunk hétköznaponként 8:30 – 16:00 között telefonos egyeztetéssel !

Ha már leadtad megrendelését, de nem írtál hozzá megjegyzést, kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

Mi történik, ha jön a futár, de én nem vagyok ott?

A futárszolgálat összesen kétszer próbálja meg kézbesíteni a rendelést. Ha az első sikertelen, akkor felhívnak az általad rendeléskor megadott számon, és időpontot egyeztetnek a kiszállításhoz.

Mennyi időbe telik a kiszállítás?

A megrendelt és beérkezett termék kiszállítása a korábban megadott címre 2-4 napot vesz igénybe csupán !

Sérült a kézbesített csomag, mit tegyek?

A csomagot nem bonthatod ki az átvételt megelőzően, de kérjük, hogy minden esetben ellenőrizd a kiszállított csomag sértetlenségét. Ha esetleg sérült lenne a csomagolás, kérd meg a futárt, hogy állítson ki jegyzőkönyvet a kárról, és ezt továbbítsa nekünk. Ha nem ellenőrzöd a csomagot az átvételkor, a jegyzőkönyv hiányában sajnos nem áll módunkban utólagos reklamációt elfogadni!

Sérült vagy hiányos a kézbesített termék, mit tegyek?

Ha a csomagban sérült vagy hiányos termék érkezett, kérjük, hogy minél hamarabb jelezd a problémát elérhetőségeink egyikén.

Fizetéssel kapcsolatos kérdések

Milyen fizetési módokkal fizethetek?

MPL szállítás esetén, ha utánvétel opciót választottad a csomag átvételekor készpénzben és kártyával is fizethetsz.

SimplePay fizetési mód bevezetése folyamatban.

Tudok fizetni bankkártyával?

Igen.

Leadtam a rendelést, hova utalhatom a pénzt?

Ha banki előreutalás opciót választottad, a rendszer automatikusan elküldi a rendelésben megadott e-mail címrre az instrukciókat és a banki adatokat a befizetésre vagy átutalásra.

Vásárlás utáni kérdések

Rendeltem, de nem kaptam visszaigazoló e-mailt. Mit tegyek?

Kérjük, hogy ellenőrizd postafiókod spam mappáját is. Ha negyed óra elteltével sem érkezik meg a levél, minél hamarabb jelezd a problémát elérhetőségeink egyikén.

Elérhető: Minden hétköznap 8:30 – 16:15-ig
Tel: +36 1 431 7600
+36 1 261 2389
Email: midl@midl.hu

* Rögtön a rendelés után rendszerünk e‑mailt küld amiben a rendszer visszajelzi hogy a rendelést megkaptuk, de még nem dolgoztuk fel.