Vásárlással kapcsolatos kérdések

Vásárlással kapcsolatos kérdések

Vásárlással kapcsolatos kérdések

Hogyan tudok rendelni?

Asztali számítógépről, okostelefonról vagy táblagépről is rendelhetsz webáruházunkból. Oldalunk egyszerű és gyors, rendelésed könnyen, pár perc alatt leadhatod.

Kell regisztrálnom a vásárláshoz? Van valami előnye?

A vásárláshoz nem kötelező regisztrálni oldalunkra. Ha mégis szeretnél, a regisztráció vagy a pénztár oldalon találod a regisztráció lehetőségét.

A regisztráció gyors, könnyű, és számos előnye van:

  • Követheted rendeléseid állapotát.
  • Rendelésnél a szállítási címed rendszerünk elmenti és automatikusan kitölti helyetted.
  • Értékelheted a megvásárolt termékeket.
  • Egyszerűbb lesz a későbbi rendelések leadása.
  • Kedvenc termékek áttekintése és megosztása.

Hogyan szállítanak?

Jelenleg csak az MPL (Magyar Posta) szállítási lehetőséget tudjuk biztosítani.

Ezen kívül személyes átvételre is van lehetőség telefonos egyeztetéssel hétköznap 8:30 – 16:00 között. Telefon: +36 1 431 7600

A szállításról további információkat olvashatsz ugyanezen az oldalon a lentebbi kérdéseknél, illetve ITT.

Van vásárlási limit ?

Igen van. A minimális rendelési összeg 1.000 Ft.

Az árak tartalmazzák az áfát?

IGEN. Minden termékünk tartalmazza az általános fogalmi adót.

Kapok számlát a vásárlásról?

Igen. Minden vásárlásról elektronikus áfás számlát állítunk ki, melyet e-mailben küldünk el neked. Digitális számla esetén is fontos, hogy valós és működő e-mail címet adj meg a rendelés leadásakor.

Van a termékekre jótállás?

Igen, a Midl fűszerüzem felelősséget vállal az összes saját termékére. Ha a termék minőségével van problémája akkor keressen minket emailen (midl@midl.hu) és felvesszük önnel a kapcsolatot.

A termékek rendelkeznek HACCP tanúsítvánnyal!  Bővebben erről az ÁSZF-ben, az adott termék oldalán, vagy elérhetőségeink egyikén tájékozódhatsz.

Ha megveszek valamit de mégsem kérem, visszaveszik?

Igen. Indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól, a termék átvételétől számított harminc napon belül.

Ilyenkor a termék visszaküldésének költsége a vásárlót terheli. Amint visszakaptuk a sértetlen terméket, visszautaljuk az árát a vásárló által választott bankszámlára. Ha a termék nem sértetlen hanem használt, akkor a visszajáró összegből jogosultak vagyunk levonni a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenést.

További információkat a vásárlástól való elállásról az ÁSZF-ben találsz.

Honnan fogom tudni, hogy hol tart a rendelésem?

Amikor megkaptuk és feldolgoztuk a rendelést emailben fogunk értesíteni és az ezt követő 3-4 munkanapon belül érkezik meg hozzád a megrendelt termék.

Mire érdemes még figyelnem a rendelés leadásakor?

Ahhoz, hogy gyorsan és problémamentesen kézbesítsük rendelésed, pontos adatokra van szükségünk. Nagyon fontos, hogy olyan e‑mail címet és telefonszámot írj be a rendelés leadásakor, amin elérhetünk téged.

Ha a rendelési név vagy cím hibás, a rendelés késhet vagy meghiúsulhat. Felhívjuk szíves figyelmedet arra, hogy általában nem telefonon, hanem e‑mailben jelezzük a rendeléssel kapcsolatos fejleményeket.

Rendeltem, de nem kaptam visszaigazoló e-mailt. Mit tegyek?

Kérjük, hogy ellenőrizd postafiókod spam mappáját is. Ha negyed óra elteltével sem érkezik meg a levél, minél hamarabb jelezd a problémát elérhetőségeink egyikén.

  • Tel: +36 1 431 7600
  • +36 1 261 2389
  • Email: midl@midl.hu

    Szállítással és fizetéssel kapcsolatos kérdések

    Szállítással és fizetéssel kapcsolatos kérdések

    Szállítással és fizetéssel kapcsolatos kérdések

    Nem vagyok egész nap az átvétel helyén. Mit tegyek?

    A futárszolgálat munkaidőben 8:00-tól 17:00-ig kézbesít. Ha csak egy adott időpontban tudod átvenni a csomagot vagy ha szeretnél telefonos értesítést kérni a futár érkezéséről, ezt mindenképpen jelezd a rendelés leadásakor a „Megjegyzés” mezőben.

    Személyes átvételre is van lehetőséged hétköznaponként 8:30 – 16:00 között telefonos egyeztetéssel!

    Ha már leadtad a rendelésed de nem írtál hozzá megjegyzést, kérjük vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

    Mi történik ha jön a futár, de én nem vagyok ott?

    A futárszolgálat összesen kétszer próbálja meg kézbesíteni a rendelést. Ha az első sikertelen, a futárszolgálat felhív téged az általad megadott telefonszámon, és időpontot egyeztet veled a kiszállításhoz.

    Mennyi időbe telik a kiszállítás?

    A kiszállítás a megrendelés visszaigazolásától számítva 5 munkanapot vesz igénybe.

    Sérült a kézbesített csomag. Mit tegyek?

    A csomagot nem bonthatod ki az átvételt megelőzően de kérjük, hogy minden esetben ellenőrizd a kiszállított csomag sértetlenségét. Ha esetleg sérült lenne a csomagolás, kérd meg a futárt, hogy állítson ki jegyzőkönyvet a kárról és ezt továbbítsa nekünk. Ha nem ellenőrzöd a csomagot az átvételkor, a jegyzőkönyv hiányában sajnos nem áll módunkban utólagos reklamációt elfogadni!

    Sérült vagy hiányos a kézbesített termék. Mit tegyek?

    Ha a csomagban sérült vagy hiányos termék érkezett, kérjük minél hamarabb jelezd a problémát elérhetőségeink egyikén.

    Milyen fizetési módok vannak?

    A rendelésed utánvéttel tudod kifizetni a szállítást végző futárnak, készpénzzel vagy bankkártyával.